Kontakta oss

Om du har några frågor hjälper vi dig gärna. Du kan kontakta oss via den här sidan genom att välja rätt ämne i formuläret nedan. Du kommer att få vårt svar på din e-post och vi rekommenderar att du tar anger samma e-postadress i formuläret som du använder på Bonusway.

Jag har en fråga

Name (obligatoriskt)

Epost-adress (obligatoriskt)

Vänligen addera en skärmdump av bonus som har dröjt i mer än tre månader.:

Beskriv ditt ärende:

Ange orsaken till varför kontot ska raderas:
Ange din värvade kompis epost-adress:
Ange både ditt gamla och nya telefonnummer/epost-adresse:

Beskriv ditt ärende:
Använde du en kupongkod??

Ange här kupongkoden du har använt:

Butik (obligatoriskt):

Datum för inköp (obligatoriskt):

Inköpsumma (obligatoriskt):

Ditt meddelande:

Ange namnet på märket som din fråga handlar om:
Beskriv ditt ärende:

Använde du butikens app? (obligatoriskt)
JaNej

Lägg till de e-postadresser som du vill slå samman här. Observera att vi bara kan slå samman konton med bonus i status Uttagbart eller Betalt.
Vilken bonusboost använde, eller försökte du, använda?

Butik (obligatoriskt):

Inköpsdatum (obligatoriskt):

Butik (obligatoriskt):

Inköpsdatum (obligatoriskt):

Ditt meddelande:

Vänligen kontrollera först din skräppostmapp. Om meddelandet inte hittas, vänligen skriv in det nyhetsbrev du inte fick:
Lägg till en länk till den produkt som problemet uppstod med:

Om din bonus inte registrerades inom tre dagar från köpdatumet rekommenderar vi att du fyller i Var är min bonus? -formuläret på Bonusway, i Bonus-avsnittet efter att du har loggat in. Ange all nödvändig information och vi kommer att försöka återge din bonus så snart som möjligt.

Observera att om ditt köp som du inte fick en bonus för är äldre än 6 månader sedan, så kan vi tyvärr inte hitta er saknade bonus, eftersom transaktionen skedde för långt tillbaka i tiden.

Vi kommer att besvara alla förfrågningar inom 24 timmar. Men om du ändå inte har fått ett svar från oss inom tre dagar är det möjligt att vi inte fick ditt meddelande och vi rekommenderar att du kontaktar oss igen.