Kontakta oss

Vänligen fyll i ett av formulären nedan, så ska vi försöka hjälpa dig så snart som möjligt. Om bonusen inte registrerades på ditt konto inom 5 dagar från ditt köpdatum, vänligen skicka in formuläret om saknad bonus.

Skicka din fråga till oss Skicka din fråga till oss

Om du inte hittar den information du behöver på vår Hjälp & Support, skicka ett meddelande till oss så hjälper vi dig.

Fyll i formuläret om saknad bonus Fyll i formuläret om saknad bonus

Om din bonus inte har registrerats, vänligen rapportera om det via ”Inkommande bonus” -sidan. Du måste först logga in på ditt konto.

Observera att för köp där ingen bonus har registrerats, kan vi endast lägga till den saknade bonusen om köpet gjordes inom de senaste 6 månaderna. Tyvärr går det inte att lägga till bonusar för äldre köp. Kontrollera även butikens villkor innan du fyller i formuläret.

Vi strävar efter att svara på alla frågor inom 72 timmar, men ibland får vi fler meddelanden än vanligt, vilket kan förlänga svarstiden. Alla frågor kommer att besvaras så snart som möjligt.

Under sommaren kan svarstiden vara upp till mer än en vecka, men vi återkommer inom 2 veckor. Vi beklagar för besväret.