Problem

Jag fick inte bonus. Vad skall jag göra?
Om det har gått över 5 dagar sedan du gjorde ditt köp och din bonus inte registrerats betyder det att butiken inte skickat oss informationen om ditt köp och därför har bonusen inte registrerats. Om du är säker på att du följt alla rekommenderade steg för att få bonus kunde du vänligen skicka oss ett Var är min bonus? formulär så skall vi undersöka saken.

Om det gått över 3 månader sedan du gjorde ditt köp kan vi tyvärr inte registrera din bonus manuellt då butikerna inte godkänner så gamla registreringar.

Vad skall jag göra om jag inte får ett meddelanden med länk för att byta mitt lösenord?
Om du försöker byta ditt lösenord men inte fått e-post av oss skall du noggrannt gå igenom din skräppost för att försäkra dig att mailet inte hamnat dit.

Om du fortfarande inte hittar mailet så kan du fylla i formuläret Jag får inte e-post, så skall vi hjälpa dig!

Min profil har blivit låst i 8 timmar. Vad skall jag göra?
Om du försöker logga in fler än 3 gånger med ett felaktigt lösenord kommer ditt konto som säkerhetsåtgärd att blockeras i 8 timmar.

Vänligen kontakta oss för att låsa upp ditt konto snabbt.

Var färdig att uppge din IP-adress. Du kan ta reda på vad din IP-adress är här.

Jag kan inte navigera till köpsidan. Meddelandet säger: Stäng av AdBlock. Vad ska jag göra?
Vi rekommenderar att du stänger andra insticksprogram och tillägg i din webbläsare, eller använder en annan webbläsare med rensad surfhistorik när du gör ett köp.

Observera att alla webbläsartillägg kan påverka registrering av bonus, eftersom många av dessa använder cookies som kan störa Bonusway-cookien som används för att registrera bonus. Kom ihåg att inaktivera annonsblockerare och webbläsartillägg från tredje part: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali-verktyg, Privacy Badger, Ghostery, uBlock samt VPN / Proxy / Socks-tillägg och liknande. Om du har Kaspersky Internet Security-antivirus med Anti-Banner-funktionen påslagen rekommenderar vi att du inaktiverar den här funktionen i inställningarna, eller hela antivirusprogrammet, när du handlar med bonus.

Kan jag tjäna bonus om jag har installerat Adblock på min webbläsare?
Det finns risk för att din bonus inte spåras om du har installerat Adblock på din webbläsare. Bonusens spårning baserar sig på kakor, små bitar av information som sparas på din webbläsare, för att sedan kunna koppla köpet till ditt Bonusway-konto. Adblock kan blockera dessa kakor vilket är användbart på vissa sidor men för att tjäna bonus rekommenderar vi att du stänger av Adblock helt och hållet medan du shoppar.
Hur tillåter man kakor i webbläsaren?
För att tillåta kakor i din webbläsare skall du följa instruktionerna nedan enligt den typ av webbläsare som du använder. Då du har tillåtit kakor skall du starta din webbläsare pånytt och besöka denna sida för att säkerställa att spårningen fungerar.

För Google Chrome:

1. Klicka på meny-knappen i webbläsarens övre balk.
2. Klicka på Inställningar.
3. Skrolla ner och klicka på Avancerade.
4. Under Sekretess och säkerhet”, klicka Sidinställningar.
5. Klicka på Kakor.
6. Välj Tillåt sidor att spara och använda kakor (rekommenderad).

För Internet Explorer:

1. Klicka på Verktyg eller kugghjuls-ikonen i högra hörnet av fönstret.
2. Välj Internet alternativ.
3. Klicka på Sekretess och Avancerade.
4. Se till att du valt Kör över automatisk hantering av kakor.
5. Godkänn kakor från tredje parter och första parter.
6. Klicka Tillåt alltid kakor för sessioner.
7. Clicka OK.
8. Gå ut från Internet Explorer och starta om din webbläsare.

För Mozilla Firefox:

1. Klicka på meny-knappen.
2. Klicka på Blockering av innehåll.
3. Klicka på Sekretess och Säkerhet.
4. I sektionen för blockering av innehålle, välj Standard.

För Safari:

1. Klicka på Preferenser.
2. Klicka på Sekretess.
3. Välj Tillåt alltid i Kakor och webbsite data.
4. Stäng Preferenser-fönstret.

Jag vill inte få e-post. Hur kan jag avregistrera mig?
Vi använder e-post för att hålla dig uppdaterad om alla fantastiska erbjudanden som vi har.

Om du trots allt vill avregistrera dig från våra nyhetsbrev kan du göra det i dina E-post inställningar. Här kan du också välja vilken typs nyhetsbrev du vill ha av oss.

För att registrera dig pånytt, vänligen besök samma sida.